4. tammikuuta 2011

Me, Myself and I

Yo! Tiistai ilta, oon hieman kipee ja tulin just treeneistä, oon tylsistyny. Ajattelin, et voisin kertoa itestäni, kun se vähän jäi tossa viime postauksessa. 


Elikkä olen Noora ja täytän elokuussa 17. Ääk oon sillon jo todennäkösesti ulkomailla!
Mun lisäksi meidän perheeseen kuuluu äiskä ja ukko, sekä mun pikkuveli, joka on tosi rakas mulle. Meillä on myös koira, 5 - vuotias silkkiterrieri Minttu. Asun Raisiossa, mutta käyn Turussa lukiota. Oon harrastanut 4 vuotiaasta taitoluistelua ja tanssinut myös aina. Rakastan musiikkia ja kuuntelen sitä koko ajan :)
Mulla on myös poikaystävä, jota parempaa ei vaan löydy puspus oot ihana! Ja Fanny. Hän on mun parasystävä. 





Voisin viel kertoa, että nva soitti eilen ja mun papereissa oli ollu jotain virheitä. Menin ihan paniikkiin mut onneks se oli aika pikku juttu ja nyt kaikki taas kunnossa, huh ! Sain kans kuulla, että viimeistään maaliskuussa tulee tieto et mihin maahan pääsee. 3kk siihen, ehkä mä jaksan odotella.Mutta ei mulla muuta, nyt pidän hiljaiseloo niin kauan et tulee jotain infoo moimoi !

LMFAO - Party Rock Anthem

Ei kommentteja: