28. tammikuuta 2012

Banff - most beautifull place I've ever seen







ei muuta kun että oon tuleva vuoden luontokuvaaja 2012! Oltiin siis mun host perheen kanssa Banff nimisessä paikassa 4 ja puolen tunnin päässä. Ai ettien että, mä antaisin mitä vaan et pääsen viel joskus tonne takas. Mun mama oli hommannu meille pikku sviitin tosta linnannäkösestä rakennuksesta mikä on yks Kanadan hienoimpia hotelleja. Koko aika piti nipistää itteeni, kyyneleet vaan valu ku olin tuolla, ihan ku oisin kävelly jossain postikortti maailmassa. oon myös onnellinen aidon unisiepparin omistaja!

meillä on ollu koulussa kokeita ( ja kyllä tein ne kaikki mun 3 koetta todella hyvällä menestyksellä krhm) ja venla oli meillä melkeen koko viime viikon. shoppailtiin vähän mut oli hyviä tarjouksia ja kuunneltiin frontside olliee!

huomenna vesipuisto ja ylihuomenna muutto.tykkään mun perheestä ihan sikana, mutta tulee kyllä ikävä mun hostveljeä, aamusia latteja ja koulukyytejä, meiän elukoita ja muutenki mun basementin sohvaa jota parempaa ei vaan löydy...

7 kommenttia:

Elisa kirjoitti...

Tosi hienoja kuvia ja ihanan näkönen paikka ! :)

Henna kirjoitti...

En kestä mikä paikka, tahdon tonne! ♥ Muutatko nyt minne? (:

Anonyymi kirjoitti...

Oikeesti, kuin upennäkönen paikka!

Anonyymi kirjoitti...

Ja iskälle toi Hockey vs Women t-shirt, thanks!!
T: Iskä

Anonyymi kirjoitti...

Aikas makeen näkönen paikka. Terkkuja Liedosta!

Noora kirjoitti...

elisa - niin on :))

Henna - toi on IHANA! muutan south sidelle!

Ano - nii on !

Iska - liian myohasta mut jos takas meen nii sitte!

Anonyymi - niin on! Kiitos ja terveisia takas Kanadasta :)

Anonyymi kirjoitti...

Mitä maisemia!! :O