19. lokakuuta 2011

hat trick & corn maze


lauantaina heräsin klo 2pm. mukavat 14 tunnin yöunet, heräämättä kertaakaan tona aikana.. sitten lähin äkkii kaupungilla käymään ostamassa uuden takin, mitä olin jo kattonu perjantaina mut jätin sen sit kauppaan. sit rupes niin paljon kaduttamaan ku oli viel -50% alennukses, et oli pakko käydä kotiuttamassa se. sika lämmin ja loppujen lopuks hinta oli n. 42 euroa, ei paha.

kaupungilta poljin kotiin ja laitoin itteni kuntoon koska olin lähössä mun tokaan NHL - peliin, Italialaisen Diegon kanssa, kun on meiän rotary klubissa. Diego on sairaan hauska tyyppi ja en oo varmaan tänä aikana nauranu viel noin paljon ku Diegon kanssa nauroin. Tää peli oli Diegon eka jääkiekkopeli ikinä, se ei tienny säännöistä mitään ja mä koko aika selostin sille, että mitä tapahtuu. oli ihan mieletön tunnelma siellä, vaikka hävittiinkin, mutta Ryan Nugent-Hopkins teki hattutempun ja kaikki ihmiset vaan heitti lippiksensä jäälle ja muutenkin oli kauhee huuto koko ajan, tykkään niin paljon noista peleistä! En saanu pelistä yhtään kuvaa, koska minä tyhmänä otin mun ison kameran ja sitten poliisi setä tuli takavarikoimaan sen kun se oli liian hyvä :( no ens kerralla sitten. niin ja sain kutsun milanoon, että sinne suuntaan sitte tän vuoden jälkeen kyläilemään. tiiän että tykkäätte äiti ja iskä mut kukapa voi kutsuun sanoa ei?


kuunnelkaa nyt tota meteliä ja mä oikeesti olin tuolla! niin ja niille tiedoks, ketä ei tiedä Ryan on uus pelaaja tää oli vissiin sen 3 NHL -peli, 18vuotias ja pelaa nyt jo ykköskentässä. koitin mennä ostamaan Ryanin pelipaitaan, mut kaikki on kuulemma loppu koko kaupungista. miksköhän?

sunnuntaina olin yhen koulun klubin kanssa corn mazessa, joka oli semmonen iso maissi labyrintti. oli aika lame mut onneks seura oli hauskaa + pääsin hyppii pomppulinnaa mis kaikki muut oli n. 3-4 vuotiaita. katoin äsken noi kuvat mitkä oli otettu sieltä niin joo, aika julkasukelvottomia. ton jälkeen lähettiin pienemmällä porukalla viellä Whyte avenuelle jätskille. hullut aasialaiset kuskit, ei muuta!


ps. muistakaa viel kysellä täällä

Ei kommentteja: