4. huhtikuuta 2012

Canadian music

tulin just Torontosta ja väsyttää hiukan. Huomenna on lepo/pakkaus päivä ja torstaina pitäis lähtee Brittiläiseen Kolumbiaan, tarkemmin Kelownaan meiän piirin presidentin ja saksalaisen vaihtarin kanssa :) Sunnuntaina oli kuitenkin Juno Awardsit (kanadan musiikki gaala, jossa jaetaan palkintoja) ja bongasin sieltä vanhoja ja mulle uusia Kanadalaisia bändejä/artisteja joista tykkään :) ja oikeesti huomaa, ettei Kanadastakaan oo niin helppo päästä maailmalle!


tää on mun lemppari!










warning: jää päähän. eikä lähde pois!!








jee!

loppuun viel mun tän hetken ehdoton lemppari: Deadmau5 (on kotosin Torontosta) emt. mut ihan paras koko tyyppi, hyvä huumorintaju ja just semmost musaa et tykkään ihan jokasest sen biisistä!


ainiin ja meinasin unohtaa.. tykkään täst kyl oikeesti haha :D

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Missä on Bryan Adams?
A real Canadian Rocker!
Ihmettelee Iskä.. :-)

Noora kirjoitti...

laitin vaa semmosii tyyppei ku esiinty/sai palkintoja tuolla :)

Unknown kirjoitti...

Tää sun blogi on ihana ja oon ollu jo kauan lukija, mut nyt kommentoin ekaa kertaa ! :) Oon lähössä ite kans syksyllä vaihtoon Kanadaa niin tästä sun blogista on ollu paaaaljon hyötyä, kiitos ! :) Tiedäksä muute millon teillä on prom ? :)

Noora kirjoitti...

aino - aaw, kiitos paljon :)) ! harmittaa vähän kun oon laiskistunu ja ei oo tullu mitään semmosia matkustelu juttuja tai muutenkaan niin paljon juttuja mitä haluisin kirjotella, mut ehkä koht saan jotain aikaseks :) ja joo kesäkuussa vissiinkin, mutta olen grade 11 -.- niin en pääse promeihin. paitsi meen kyl vieraaks chinese promiin (meil on normi promi ja chinese prom) kukaa ei oo viel pyytäny tavallisii mut kattoo ny :)

Unknown kirjoitti...

Haha :D no mut mä ainaki odotan aina innolla uusia postauksia sieltä puolen maailmaa ! ;) Aaa joo niimpä tietenki toi prom, mut vähän kiva et teil on silti joku promin tapane tapahtuma ! :) Aloin tässä miettimään et paljonkoha sitä rahaa kuluu siellä niinku oikeesti kuukaudes ? Ku järjestöltä sanottiin et joku 250 euroo, mut pitääköhän tää ollenkaan paikkaansa ? (:

Anonyymi kirjoitti...

postaat nykyää sairaan harvoin :(

Anonyymi kirjoitti...

totta, uusia postauksia ootellessa:)