9. tammikuuta 2012

nyt ollaan jännän äärellä

mun hostäiti on hyväsydämmisin ihminen ikinä ja se autto yhtä naista joka ei puhunu enkkuu niin hakemaan töitä täältä (siis tää nainen puhus ranskaa ja mun äiti puhuu ranskaa) No sitten tää nainen joutu johonkn onnettomuuteen ja kysy voiks se tulla asumaan meille hetkeks, kun sen kämppis lähti pois muutamaks päiväks ja ois ollu liian vaarallista olla yksin.

No se tuli eilen ja nyt tässä on sit selvinny et tää nainen on kauhee tai kauhee ja kauhee alkoholisti. Se oli eilen juonu meiän viinit ja viel kaatanu ihanasti parit lasilliset tonne mun huoneen matolle :) lisäks se on polttanut sisällä tupakkaa MUN huoneessa 3m x 3m kokosessa kopperossa. Meinas oksennus tulla ku tarvisin sielt jotain tänään. Ja mitäs täsä mittää erittäin suurena tupakan ystävänä (äiti lue ennen kun verisuones katkee: oon myös sarkasmin hyvä ystävä) en tietenkään haista yhtään mitään. Mukavaa kun suurinosa mun kamoista on siellä niin.

Oli vähän hiljasta ruokapöydässä. Onneks kuulin sorry:t pariin otteeseen. Silti mun sisällä kiehuu, jos nyt lievästi tän ilmaisen.

Hyvänä vaihto-oppilaana sanoin kuitenkin et kaikki okei ja et tämäpä on mielenkiintoista


UUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH

3 kommenttia:

Kiia kirjoitti...

Ai kettu! D: Kauanko se asuu vielä siellä? Tai siis uskois, että tollanen häiritsis jo sun hostejakin.. Toivottavasti nyt lähtis pian, ei tollainen käytös ole mitenkään kivaa yhtään kenellekään. Joo, olitte ystävällisiä kun majoititte sen, mutta eihän nyt noin käyttäytyvää ihmistä ihan oikeesti voi pitää siellä o.o

Henna kirjoitti...

MITÄ? Ei oo totta :o Aika mukava mummu ku saa asuu hetken ilman maksuu ja sitte tekee noin.....

Noora kirjoitti...

menee onneks huomen kotiin :)