17. elokuuta 2011

welcome to my home

jos edmontonii pitäis yhel sanal kuvailla niin se ois kotosa! tääl ihmiset on ihan yli ystävällisiä, juttelee paljon tuntemattomillekki mist tykkään tosi paljon. esim. tänään kun olin menossa bussiin tarjosin sille 10$ seteliä ja kuski sano vaan et meil käy vaan kolikot. No mikäs siinä sitten oon tietty ihan paniikis et mitäs nyt. No sitten siitä bussin vierestä käveli joku ihan tuntematon ohikulkija kun vissiin kuuli meidän keskustelun ja tuli antamaan mulle yhden sen bussilipuista! oon niin myyty näiden ihmisten ystävällisyyteen.

ruoka on hyvää!! Alberta on tunnettu sen hyvistä pihveistä ja huhhuh voin vaa sanoo et ne on ihan täydellisen makusia. annokset on vaa niin saakelin isoi jossain ravintolas ettei todellakan pysty syömään puoliakaan. onneks take away on keksitty!

esso!!! huomatkaa kanootit , welcome to canada

täällä talot on kaikki semmosii neliön mallisia. tai suorakulmion yms. sellasia aika pelkistettyjä ei niin ihmeellisiä ulkoapäin mut kuitenki nättejä! ja sisältä yleensä tosi kivoja ja kotosia kans. ja taulu telkkarit löytyy! niin ja kokolattiamattoja unohtamatta.. täl hetkel mul on täällä kokonainen ala-kerta käytössä + futispeli tietty! noi nauraa mulle ku nukun tääl aina vaik kui hyvin ja pitkää ja ne aina naureskelee et: mä oon samassa pöydässä syömässä nooran kaa, se aamupalaa ja mä lounasta


noi ekat ei oo mun kotii mut toi vimppa on meiän olkkari nro.1 
asun täällä nyt vissiin pari viikkoo sit muutan hetkeks Beaurmontiin ja mul oli sittenki löytyny perhe! vaikuttaa tosi mukavalta ja mulla on niitte kanssa huomenna tänään lounas niitten kanssa, so exited! ja huomenna meen sit sinne ihan Downtown:iin ja otan kameran mukaan niin näätte vähän kuin hieno tää kaupunki oikeesti on! noi kuvat nyt on mitä on kun tänää oon vaa liikkunu 5min bussimatkan west edmonton mallii..
 ollaan käyty Oliver's pool:illa uimassa ku on ollu nii kuuma! Ja kuvassa Brenda

en tiiä mitä kaikkee kertoisin ja tuhat asiaa jää kertomatta ja muistuu mielee sitte ku oon julkassu tän! mut kysykää kaikkee ja sanokaa mitä haluisitte nähä nii otan kuvia!

ps. olin eilen lenkillä niin ekana vastaan tulee kojoottivarotus ja sitten hirvi. moro miljoonakaupungil!

pps.

4 LITRANE!!


Ei kommentteja: