14. kesäkuuta 2011

paljonko sinä nostat penkistä?

Oon positiivisesti yllättyny et mun blogia lukee muutki ku kaverit, jotka oon pakottanu liittyy lukijaks. Tuntuu kivalta et porukkaa kiinnostaa mun touhuumiset vaikken viel oo ees paikan päällä. Oisko teillä jotain ideoita/toiveita mist vielä voisin kertoa ennen ku lähen? Mulle tuli mieleen, et voisin kertoa jotain mun toiveista/odotuksista mun vuotta koskien. En tiiä, kertokaa te plz. Ja jos on kysyttävää niin kysykää ihmeessä, vastaan mielelläni :)

Panikoin nyt vähän joka asiasta. I need my cheque ! Miks kaikki pitää tehä nii hankalaks ja pitää joku shekki jostai saada miksei vois vaa maksaa johonki tilil ja mennä sinne maaha, murr. Nii ja sit kaikki esitykset sun muut, moro mä niin tiiän et väännän niit tääl viimisen iltana.

Ei oo kuvia, koska olen liian laiska ettimään niitä. MUTTA mul on teille yks juttu enjoy

haha I love Canada

Ei kommentteja: